Hej jg har en Nokia 5100 som jeg gerne vil kopiere nogle billeder fra...og så har jeg fået fat i sådan et flot kabel... kablet skal i com porten og så op i mobilen...men det virker ikke selvom jeg bruger den nokia suite...så jeg vil gerne vide om der kan være slukket for den com2 port eller i har nogle forslag til hvad det kunne være?!
har jeg prøvet og så ber den om at jeg skal gøre det manuelt og jeg ader så COM1 porten og så siger den bare at den virker korekt! Hvad faen gør jeg forkert?! En eller anden hjælp mig!
man skal normalt installere en driver, f.eks. en Modemdriver, da den så kan kommunikere på denne måde. Vil tro at Nokias homie har al den nødvendige software..
Det skal lige siges at jeg HAR hentet nokia PC suite og når jeg siger den skal lede på com1 eller COM2 så siger den bare at der er ikke nogen telefon tilsluttet....
så vit jeg husker, kan comporte indstilles på mange måder med bit stop, hvormange bit pr. sec. m.m. det jeg bare ville sige har du sat din comport rigtigt op