Hey.. nogle der ved hvor man kan købe sort plexiglas i de her ca. mål... 700x600x3/5mm Ved man kan købe det ved pc-modd.dk men det er "kun" 500x500x3mm
Hmm, så er maling stadig en mulighed. Jeg skal have en side på mit kabinet i 100% plexi, som skal være tonet sort (på den måde kan alt uv-lysgejlet kun ses når den er tændt). Det skal som bekendt laves selv, farven klarer jeg ved at købe Motip sort toner:
#4 jeg skal nemlig ha samme side som du snakker om, hvor UV kan ses igennem hehe... men tror du at det virker det som du skriver?? for så skal det jo males uden på
#6 Det skal jo males på bagsiden, det vil give den bedste finish. Jeg googlede lidt efter røgfarvet plexi, og et firma der hedder nordisk plast (www.nordiskplast.dk ) producerer det. Man kan købe 2x3m i 3mm tykkelse for ~250kr (72% lysgennemstrømning). Men det er nok kun til erhvervshandlende :l Dog kan det betyde at du kan skaffe sagerne, hvis du ringer rundt til de lokale glarmestre og spørger dem ad..
Fik mail fra nordisk plast i dag, de handler som jeg regnede med kun med erhverv. Dog fik jeg en henvisning til www.glas-direkt.dk De har det sku (røgfarvet plexi)! Men deres fragt er dyr :l
Har lige været nede og bestille noget Røg-farvet plexiglas ved min glarmester her... og får det i morgen, så må vi se hvordan det kommer til at se ud ;) Ellers får det bare noget solfilm :)