Ville lige høre om der er nogen der har nogle gode effaringer med dette bræt, for det har jeg hørt af en. Men da ASRock har drillet mig før er jeg lidt usikker på stabilitet osv.
tja jeg havde lige et hjemme her den anden dag, da det skulle ind i en af mine venners computer. men den nægtede simpelthen af finde nogle IDE enheder så jeg sendte det retur til shg igen. her for lidt siden fik jeg så en sms at de havde testet kortet defekt og vil sende mig et nyt. så indtil videre har jeg ikke så gode oplevelser med det
Eneste grund der forhindrer en i et overclocke højt er køling og volt muligheder.
Vdimm-mod og vcore-mod, og så smid nogle zalman-profiler på nord og sydbro ( og en lille en på clock-generator-chippen ), så skal det board nok rive nosser.
Pt giver mit board 3.0 vdimm. ( <- redigeret )
Jeg skal have lavet et nyt voltmod så jeg kan komme over 1.55 ( som man får ved at lave OCW-vcore moddet ).
Og selve boardet har skam store muligheder for at komme godt derop ad. Det er jo som sagt set på 394 fsb med standard-chipset profil.
Helt korrekt, men det er jo alt besværet der følger med som folk ikke kan lide. Desuden kan mit ASUS A8N-SLI Premium trække min 3800+ op til 3GHz ved 1.425V, hvor med mit Dual-SATA2 kun kunne komme op på 2.81GHz ved 1.450V.
Men et ASRock Dual-SATA2 er det bedste bundkort jeg nogensinde har prøvet til den pris.