sygate pro/zonealarm pro

Diverse d.  10. november. 2005, skrevet af System
Vist: 298 gange.

System
 
Overclocker
Tilføjet:
10-11-2005 13:36:15
Svar/Indlæg:
0/11005
hej jeg har et spørgsmål fra en kammi, han vil gerne vide hvad for en firewall der er bedst hvis man downloader og gør nogen ting som er totalt dumt, han sagde han ikke selv vil spørge derfor gør, han har fundet frem til zonealarm pro er bedst, men hvad for en tror i er den bedste firewall pro af sygate og zonealarm pro.
Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2005 14:13:31
Svar/Indlæg:
6052/189
zonealarm pro..

sygate pro er noget lort.. zonealarm har meget mere erfaring, og går mere op i deres produkt.

Mvh



BF2
 
Overclocker
Tilføjet:
11-11-2005 09:49:52
Svar/Indlæg:
3/0
jeg har set i en anden tråd hvor du andmelder sygate pro hvorfor andmelder du så zonealarm nu?. vil zonalarm pro og kaspersky antivirus pro være godt sammen jeg leder nemlig efter så lidt krævende programmer som muligt og hvis jeg køre med zonealarm pro og avast pro så bruger jeg omkring 170Mb inde i windows når den ikke laver noget. passer den her her guide http://anti-virus-software-rev... der står jo lige frem at bitdefender er bedre end avast pro passer det?. eller skulle jeg vælge et helt trejde og køre med zonealarm security ville det være bedre end at køre med zonealarm pro og så avast pro.



Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2005 12:34:07
Svar/Indlæg:
6052/189
#2:

fordi jeg for omkring 3 uger siden gik fra sygate pro til zonealarm :) Og jeg fortryder ikke mit valg. Tværtimod :)



BF2
 
Overclocker
Tilføjet:
12-11-2005 12:16:43
Svar/Indlæg:
3/0
bruger du så zonealarm pro eller security, hvad er bedst at bruge zonealarm pro og så avast eller bare zonealarm security. jeg har instaleret zonealarm før, men jeg syntes den bruger så mange mb der er hvist nok en der hedder vsmon.exe og den kommer efter du har instaleret zonealarm den bruge nogen gange 25Mb det er derfor jeg tænker lidt på om det kan betale sig at bruge zonealarm pro.



brut@lis
 
Overclocker
Tilføjet:
12-11-2005 20:43:54
Svar/Indlæg:
349/17
0# ja jeg vil da sige at de begge to er nogle gode firewalls har selv haft dem. men skulle jeg nu være helt ærlig vil jeg da sige at han skulle hente en sygate firewall



rumle
 
Overclocker
Tilføjet:
12-11-2005 21:50:43
Svar/Indlæg:
33/0
jeg prøver nogle forskellige fra tid til anden. Sygate's firewall fandt jeg udemærket, god monitor på alt hvad der sker.



BF2
 
Overclocker
Tilføjet:
13-11-2005 12:59:30
Svar/Indlæg:
3/0
nu har jeg prøvet at instalere zonealarm pro, men jeg kan ikke komme på internettet i starten, så ville jeg prøve at gå ind og sætte det hele på allow så kunne jeg komme på internettet så gik jeg ind og satte det hele på deny så ville den stadigvæk godt, så prøvede jeg at genstarte computeren og så ville den ikke, jeg kan heller ikke instalere nogen programmer den blokker simpelthen det hele selvom alt står på allow, nogen der kan hjælpe eventuelt fortælle hvordan det hele skal stå i den, fordi jeg vil gerne køre med zonealarm da jeg er overbevist på at den er bedst firewall, da der er flere muligheder i den, men jeg kan ikke få den til at virke. på forhånd tak.