Sidste udvej

Bundkort / CPU d.  10. november. 2005, skrevet af BiRdX
Vist: 394 gange.

BiRdX

Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2005 15:31:08
Svar/Indlæg:
302/71
ja, nu har jeg prøvet både at google og været inde på producentens hjemme side uden resultat, så nu prøver jeg her:

Jeg mangler en manual til bundkortet MS-6333 VER:5, det skulle være produceret af MSI, men MSI har ikke det bundkort i deres sortiment af gamle boards...

Det kører med en P3 733Mhz, men skal bruge manualen for at finde ud af hvor power switchen skal sættes til.

Den eneste udgave jeg kan finde på MSI's hjemmeside er til en AMD cpu og er ikke en Microatx som dette kort jeg står med er.

Så jeg håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe med at finden den F......... manual.

Bonghjerne

Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2005 15:45:22
Svar/Indlæg:
658/48
der er en meget meget nem måde at finde ud af det på...

Prøv dig frem... (o:

Evt. med en metal genstand, og så ellers forbinde de pins der sidder i nærheden af hinanden

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2005 15:46:34
Svar/Indlæg:
6624/113
http://www.answers.google.com/...

er mit bedste bud.

Jeg ville prøve at finde 2-3 forskellige bundkort fra samme årgang, og se hvordan power switchen sad på dem. Asus eller Abit har f.eks haft samme layout for deres stik i umindelige tider, efterhånden - så mon ikke MSI har det på samme måde?

Det skal lige siges at MSI har produceret men ikke selv solgt en masse forskellige bundkort til OEM producenter - og dit kommer fra en IBM eller AST maskine. ;)

Bonghjerne

Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2005 15:46:48
Svar/Indlæg:
658/48
glemte helt at sige, at det kun er nede ved mobo headersne du skal prøve dig frem (:

Ellers har du nok ristet HW...

Du har ikke en ide om hvor den skal være ?`så du har noget at gå efter

BiRdX

Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2005 16:23:02
Svar/Indlæg:
302/71
Tjah der kom da liv i dyret nu... men så fandt jeg ud af næste problem.. Det GFX jeg fik med til den, som jeg troede var dvi, er åbenbart ikke DVi alligevel.. det er en smule længere, så nu låner jeg lige et gfx af en m8 fra klassen så finder jeg vel ud af noget

dopehead

Superbruger
Tilføjet:
10-11-2005 16:47:01
Svar/Indlæg:
1/0
I tilfældet af det er IBM dele du har fat i skulle du kunne finde et hvidt klistremærke med et FRU nummer på. IBM har lavet en den maskiner med MSI bundkort og efter hvad jeg se fra tråden kunne det godt være du har fået fat i dele fra en A40.

check eventuelt om det her ligner noget du har.

http://www-307.ibm.com/pc/supp...