Jeg har så sat kortet i, uden harddiske, har så installeret efter manualen, og har kørt den med førte cd, ogdet skulle være iorden...
Genstartet computeren, og satte 3 diske til kortet: IBM 20GB (sat til MASTER) IBM 13,5GB (sat til slave)
2 IDE kabel er der tilsluttet:
IBM 13,5GB (sat til master) IMB 13,5GB ikke sat til, da jeg pt manglede molex størm stik. ---------------------------------------------------------------- På bundkortet er der tilsluttet et DVD drev (som master) 20GB HDD med WINXP (sat til master) 4GB (sat som slave)
COMPUTER VIRKER FINT MED DE 3 DISKE ---------------------------------------------------------------
Under opstart trykkede jeg Ctrl-F, og skulle så vælge kortindstilliger, Først fik jeg valgt RAID 0 (2 eller flere diskdrev fungerer sammen for optimal ydeevne)
Læste så manualen igen, og valgte IDE (diskdrev fungere på normal vis)
Trykker Crtl-y for at afslutte og gemme, computeren genstarter så, men det kommer aldrig ind i windows Der står noget med boot failure, indsæt boot cd, eller sådan noget...
Hvad er der galt? Den virker stadigvæk fint, kun med de 3 første drev, altså dvd og 2 diske.