Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2005 10:30:19
Svar/Indlæg:
842/269
//Deaktiveret af Huddy - synes det er en gang bræk, at begynde at hælde ud - fra begge brugers side. \\
Jeg ville lige høre jeres mening om det her:
Jeg skriver et indlæg med jeg søger en "OC-venlig CPU" herinde.
Derefter skriver brugeren Zalam, at han har en jeg kan købe.
Jeg skulle bruge CPU'en senest onsdag. Så vi aftaler en handel at, han vil sende den pr. efterkrav om tirsdagen, så jeg kan have den onsdag.
Men da der ikke kommer nogen CPU onsdag, skriver jeg til ham for at høre om han har sendt den eller hvad. (Det spurgte jeg også om tirsdag). Men jeg får intet svar tilbage.
Jeg skriver til ham igen om aftenen, (både herinde og på mail). Men intet svar får jeg.
Igen om torsdagen skriver jeg et par gange for at høre hvor den CPU bliver af, da den heller ikke dukker op der.
Idag fredag, er der heller ikke kommet noget.
Det skal lige siges at han har været logget af og på mindst 10 gange hver dag.
Og jeg modtager så et brev hvor i der bare står "jeg har solgt den til anden side". ?:(
Ville det ikke være rimeligt at han lige havde skrevet han havde fået et højere bud, eller at han ikke ville sende den?
Nu står jeg her og kommer ikke til LAN i weekenden, da jeg ikke kunne stole på ham. Og han ikke overholdte den aftale vi havde lavet. x(
Jeg skriver dette, da jeg lige ville advare jer mod at handle med Zalam.
PS. Jeg skrev jeg ville skrive dette brev, og fik svaret "det kan du da bare gøre, for jeg er en anderkendt bruger herinde".