Angående brugeren Zalam!

Hyggehjørnet d.  11. november. 2005, skrevet af II DoMain II
Vist: 586 gange.

II

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2005 10:30:19
Svar/Indlæg:
842/269
//Deaktiveret af Huddy - synes det er en gang bræk, at begynde at hælde ud - fra begge brugers side. \\

Jeg ville lige høre jeres mening om det her:

Jeg skriver et indlæg med jeg søger en "OC-venlig CPU" herinde.
Derefter skriver brugeren Zalam, at han har en jeg kan købe.
Jeg skulle bruge CPU'en senest onsdag. Så vi aftaler en handel at, han vil sende den pr. efterkrav om tirsdagen, så jeg kan have den onsdag.
Men da der ikke kommer nogen CPU onsdag, skriver jeg til ham for at høre om han har sendt den eller hvad. (Det spurgte jeg også om tirsdag). Men jeg får intet svar tilbage.
Jeg skriver til ham igen om aftenen, (både herinde og på mail). Men intet svar får jeg.
Igen om torsdagen skriver jeg et par gange for at høre hvor den CPU bliver af, da den heller ikke dukker op der.
Idag fredag, er der heller ikke kommet noget.
Det skal lige siges at han har været logget af og på mindst 10 gange hver dag.
Og jeg modtager så et brev hvor i der bare står "jeg har solgt den til anden side". ?:(

Ville det ikke være rimeligt at han lige havde skrevet han havde fået et højere bud, eller at han ikke ville sende den?

Nu står jeg her og kommer ikke til LAN i weekenden, da jeg ikke kunne stole på ham. Og han ikke overholdte den aftale vi havde lavet. x(

Jeg skriver dette, da jeg lige ville advare jer mod at handle med Zalam.

PS. Jeg skrev jeg ville skrive dette brev, og fik svaret "det kan du da bare gøre, for jeg er en anderkendt bruger herinde".

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2005 11:03:24
Svar/Indlæg:
4230/89
lol. det er han jo så ikke så meget længerer..!

jo, det er træls når folk ikke kan finde ud af at give besked, men det er jo ulempen ved at hndle med folk du ikke møder, hvis det nu var en person du mødte ofte, så ville hn jo ikke gøre det.

men idet handlen foregår over nettet, er det eneste du kan gøre er jo bare at skrive til ham, og det gør jo ikke ondt på ham..!

Teresa

Moderator
Tilføjet:
11-11-2005 11:05:20
Svar/Indlæg:
2458/91
Jeg syntes efterhånden der er startet en sand heksejagt herinde. Man ser konstant tråde med folk, der fremhæver andre brugeres navne, hvorefter de sviner dem til. Jeg syntes det er smagløst... Tag dog jeres forholdsregler når i handler over nettet...

Jeg kan ikke græde snot for én der har valgt at overføre pengene før de han modtaget pakken med HW...

Og i dette tilfælde, er det selvfølgelig sur røv at du ikke fik den CPU alligevel. Og selvfølgelig BURDE Zalam have taget kontakt til dig og forklaret dig situationen... meeeen... come on... ingen skade sket andet end det er ærgeligt...

I kan skrive en tråd når det er retmæssigt... men det sidste stykke tid er der godt nok kastet mange tråde herind, hvor det har været åbentlyst at køber ikke har handlet på "sikker" måde...

Gider simpetlhen ikke høre det whineri når det mest af alt minder om en lille tøz der ikke fik sin slikkepind....

Dette er ikke kun til #0 men også til alle de andre der vælger at poste denne slags tråde...

Dette er bare min mening.... :)

II

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2005 11:23:08
Svar/Indlæg:
842/269
Det var en flink advarsel, så det ikke sker for andre brugere.. Det var ikke skrevet for at genere dig Teresa. ?:(

Teresa

Moderator
Tilføjet:
11-11-2005 11:50:20
Svar/Indlæg:
2458/91
Det skrevne ord virker altid hårdere... men troede i kunne ta det ;)

Det jeg kort og godt mener er, at jeg frygter at forum fyldes med disse tråde, og at folk til sidst ikke tør handle med hinanden....

Selvfølgelig syntes jeg at det er enormt dårligt, at Zalam ikke giver dig besked. Det ville jeg da også selv blive sur over.

Og hvis du decideret var blevet snydt, så ville jeg klart og syntes at der skulle advares... Dette her ligger dog lige på grænsen... Det har bare været en "øv" oplevelse....

Jeg syntes bare at disse tråde skaber en dårlig stemning herinde, og jeg mener kun at det er nødvendigt at advare, når der virkelig ER noget at advare om... :)

Jeg taler kun på mine egne vejne... måske er det bare mig der har endnu en PMS-dag. :e

Zalam

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2005 12:22:30
Svar/Indlæg:
1015/85
Jeg er ked af at jeg ikke gav dig besked, men jeg tror da nok der er de første 20+, som IKKE har haft probz med handel med mig og kan anbefale at handle med mig.

med fedt at sprede fine rygter og lort om mig pga. en så lille ting.

du lyder som et 12 års barn.

Teresa

Moderator
Tilføjet:
11-11-2005 12:24:49
Svar/Indlæg:
2458/91
#5... det er nu også rimeligt barnligt ikke at give besked når HW´ren er solgt til anden side....

Men jeg syntes i skal glemme alt om det hér, og lære af det til en anden gang... :)

Zalam

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2005 12:26:46
Svar/Indlæg:
1015/85
Det der irretere mig er den her tråd!!

Ved jeg har gjort en fejl, men lave sådan en tråd og ødelægge mit rygte og hva med jeg

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
11-11-2005 12:40:00
Svar/Indlæg:
14079/622
->#7
Det er sgu da riiiimelig nederen, ikke at give #0 et svar. Du valgte simpelthen bare at ignorere ham.

En deal er en deal, og jeg ved sgu ikke hvem der er mest "barnlig". #0 der opretter tråden selvom den - som vores kære moderator siger - egentlig er unødvendig, eller dig som ikke kan holde hvad du lover.

Du kunne jo have tænkt over "dit gode ry", før du brød aftalen..

Elminster.

Superbruger
Tilføjet:
11-11-2005 13:19:02
Svar/Indlæg:
1476/44
7#

Ærlig talt, www.skdld.dk

Har ingen sympati for dig når du er sådan overfor andre.

Zalam

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2005 14:54:50
Svar/Indlæg:
1015/85
jeg er sådan set lidt ligeglad med hva du har sympati for.

men #0

skal stoppe med at til svine mig over PM´s og tude mere over spildt mælk!

nAlen

Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2005 15:17:21
Svar/Indlæg:
687/9
hvorfor dog? du kræver hans respekt men samtidigt kan du pisse godt og grundigt på ham ?

bliv dog voksen