Godt at se at i er enige ;) Ser lidt for oldschool ud, og så lidt for dyrt. Vildt fedt indeni og virkelig flot lavet, men det ydre mangler lige at få samme tur.
Har i læst testen og er jeg den eneste der ikke synes man kan kalde det en test ? Det er jo bare en beskrivelse af et produkt. Jeg ser stort set ingen billeder og jeg aner ikke om han overhovedet har monteret noget grej i dyret for at se om det er så super som han siger det er. Rage
#6 Jeg har ikke haft hardware monteret 100%, men jeg har selvf. haft noget hardware henne og så set om noget kommer i vejen for fx bundkort og blæsere - og det er derfra jeg begrunder at det er godt indrettet ;)
Vil tilstå at jeg ikke har haft det hele skruet i med alle skruer ;)
#7 Nu er det ikke for at være en kælling, men jeg syntes det vil være en god ide hvis du fandt dig noget belysning til når du tager billeder. De er meget mørke og det er da næsten ikke til at se hvad der sker på dem.
#8 Jeg ved godt hvad der er gået galt ;) Bare rolig.
Der var massere af belysning, men en for kort lukker. Desværre var mit stativ ikke helt i orden, så jeg kunne ikke bruge det. Plejer ellers at bruge stativ, og så en ret lang lukker og lav iso.