Overclocker
Tilføjet:
12-11-2005 16:29:25
Svar/Indlæg:
65/21
Hej.
Håber i vil hjælpe mig lidt, spørgsmålene går lidt på HW og kabinet
Jeg vil snart ud og have mig en ny pc, den skal være AMD baseret og være til gaming, HW delen er jeg såen sporet mig ind på, går dog og venter på at Nvidia kan få spyttet nogle 7800GTX 512 ud..
> 1 <
Jeg vil jo gerne have mig en LCD skærm i 19" størrelsen, det vil sige 1280x1024 bliver opløsningen, vil et enkelt 7800GTX 512 være nok til flydende performance i nyeste spil??
> 2 <
Kabinet, jeg kunne godt tænke mig at få min pc gemt væk oppe under mit skrivebord, derfor har jeg kigget lidt på forskellige DeskTop modeller, som kan hænge under mit skrivebord, men kan sgu ikke blive klog på om nogle af dem kan håndtere den HW jeg ønske at smide i min maskine ( DFI NF4 SLI-D - Zalman CNPS9500LED ) alle de standarter er ikke til at blive klog på, har i nogle idér til at kabinet?
Elternativet kunne være at benytte det kabi jeg har nu og så bare vende og montere det under skrivebordet...hmmm
> 3 <
Når nu jeg finder ud af hvordan jeg skal gøre med mit kabinet, ja så skal der jo nogle drev til, jeg har tænkt lidt på at få mig nogle eksterne USB drev ( diskette - DVD/DVDbrænder osv. ) så disse kan stå på skrivebordet, men er der nogen performance nedgang i at benytte USB drev kontra IDE drev??
På forhånd tak for hjælpen :)