Overclocker
Tilføjet:
12-11-2005 18:47:00
Svar/Indlæg:
283/99
hej.. jeg er lidt megeti problemer: jeg har for nylig prøvet at instalelre deamon tools, men da den næsten var færdig fik jeg en blå skærm, og computeren genstartede.. og nu, når jeg vil spille bf2, som jeg har købt lovligt og ikkebruger emulator til, så skrier den at den har fundet et aktivt emulator program (deamon tools), men da det ikke er aktivtnede påproces linien, kan ejg ikk lukke det :(
jeg har prøvet alt-crtl-del også under processer, der ligger der noget aktivt der hedder "vsmon", det er det eneste der tyder på rester af deamon tools.. men når jeg prøver at lukke den, så nægter den og ksriver:"handling kunne ikke udføres. adgang nægtet"..
inde i "denne computer" har jeg også fået etnyt cd-drev..
Jeg HAR slettet programmet manuelt inde i programmer, og kan ikk slette mere nogen steder.. der ligger forresten STADIG et ekstra drev inde i denne-computer,.. hvad gør jeg!!
kan jeg ikk stoppe resterne af deamon tools i at starte op?
som jeg ser det nu, er min eneste udvej at formatere, hvilekt jeg vil være meget ked af!!
ps: Det er nu lykkedes mig at installere en nyere version af deamon tools, oghar slettet det igen.. men det hjælpr ikke på problemet..
please hjælp