logitec z 5500

Diverse d.  13. november. 2005, skrevet af pc-top
Vist: 334 gange.

pc-top
 
Overclocker
Tilføjet:
13-11-2005 15:17:23
Svar/Indlæg:
1/6
jeg kikker på et logitec z 5500 set men ved ikke hvor godt det er. er der nogle der kan anbefale det og hvorfor



ps. kan det spille højt og samme tid lave en god lyd fx. til værelses fester ???
og kan man skruge helt op uden at det lyder dårlig og at den tager skade af det
-=b@d=-
 
Overclocker
Tilføjet:
13-11-2005 17:33:39
Svar/Indlæg:
2/1
øhm.. jeg har selv højtaller sættet og det spiller udemærket men ved sq ikk lige om det kan bruges til fester...
kommer mest an på hvor stor rummet er osv.
men jeg fuld tilfred med det.. hvis man skruer helt op for det.. så kan man ikk snakke til hinanden.. så det er meget godt..
håber du kan bruge det til noget...!!? 8)




pc-top
 
Overclocker
Tilføjet:
15-11-2005 20:23:44
Svar/Indlæg:
1/6
KAN MAN SLET IKKE SNAKKE SAMMEN ALTSÅ MAN SKAL RÅBE



Niller6
 
Overclocker
Tilføjet:
15-11-2005 21:22:44
Svar/Indlæg:
3/2
JEG TROR DET ER DET HAN MENER, MEN JEG SGU' IKKE HELT SIKKER FOR DET SPILLER MAX HØJT!!!! ARGGGGG

høhø, har hørt at det spiller fortrinligt sammen med fx. et Audigy 2 ZS.



YourownMamma!
 
Superbruger
Tilføjet:
23-11-2005 14:02:12
Svar/Indlæg:
336/67
hvis du vil have seriøs lyd, så køb NAD!(HiFi), de har bl.a. noget der hedder Soft Clipping, jeg citerer:

Soft Clipping
Soft Clipping er endnu en unik funktion på NAD´s forstærkere og receivere. Når en forstærker presses ud over sin effektmæssige formåen, opstår der forvrængning og andre mislyde, som kan beskadige dine højttalere. Især diskanten er i fare for at blive brændt af af disse uønskede forvrængningsprodukter. Når du presser en NAD-forstærker til det yderste, går Soft Clipping-kredsløbet ind og opbløder forvrængningen, så den bliver blidere ved højttalerne. Derfor lyder NAD bedre ved meget høje lydniveauer, og samtidig formindskes risikoen for, at du får brug for nye diskantenheder efter den næste fest!

men har hørt meget godt om z5500, og det er jo også kønt! hehe.. også er det jo 5500(postnummer)=Middelfart! WuHu!