Gotta have myself one of these :00.. Hvis jeg nogensinde bliver rig, skal jeg fanme også op at slås med de tunge drenge. Kunne være for vildt at have sådan noget udstyr :e
kan kun holde med #3 , kunne være så blæret hvis en dansker jordede alle i alt :P bare fordi han havde vundet i "de voksnes julekalender" 10 gange eller sådan noget :P
#7 han havde problemer med coldbuggen på GTXérne og kom aldrig rigtigt videre de kørte kun på vand, men hvis jeg har forstået ham ret har han fortiden lagt i ovnen til noget 3dmark lir.
Jeg har en totalt fed ide. Vi skal lave et forum hvor alle dem der har en "de voksnes julekalender" skriver og hvor vi kan følge hinanden og hvor langt vi er nået og hvis en af os vinder så skal vi se hvor sygt et system han kan få 8)
#2 viser bare at det er 100% samme cores de smider på de forskellige 7800GTX kort... både 256 og 512mb udgaverne... det handler bare om at finde de kort der ka klare højest clock ved lavest volt@ standart bios... som vel er ca 550Mhz core.. hvilket mit pov faktisk også når.. hvis man lægger de 40Mhz oven i som kortet selv clocker op... :e
bare en skam at der er så stor forskel på 1.5/1.6ns ram og 1.1ns GDDR3 ram... :p
Hvilket 512 mb kort er egentlig bedst?? Nu kan jeg jo se at både Leadtek, XFX og BFG laver dem og der er da en lille forskel i pris og clock. Ved godt at de ikke er testet alle 3 endnu, men der er vel et par stykker der har en ide om det.