Superbruger
Tilføjet:
15-11-2005 11:08:01
Svar/Indlæg:
80/16
Hej alle, jeg sidder og prøver at finde ud af hvordan jeg får en en lydløs computer, som stadig performer rigtig godt. Lige pt. har jeg et antec sonata kabinet, med to blæsere installeret, som ikke siger noget som helst. Har også en Zalman CNBS 7000 CU cpu køler. Jeg investerer snarest muligt i en Zalman NB47J, for jeg har et MSI K8N bundkort, hvor der jo som bekendt er en aktiv lille køler på nrothbrigde, som larmer som ind i helvede :)
Ud over det, så er den eneste støjkilde jeg har sådan set mit grafikkort, ASUS 6800GT Value (som jeg i øvrigt prøver at komme af med :00 ), og jeg skal have fat i et nyt. Da jeg havde mit gamle 9800 Pro IceQ fra HIS, var min computer tæt på lydløs. Og det irriterer mig at jeg har fået lyden tilbage :/
Jeg har overvejet om jeg skulle skaffe mig et X800 IceQ2, men det er jo forholdsvis dyrt (2500kr), da jeg helst ville have noget for omkring den pris jeg ville kunne sælge både 6800GT og 9800 kortet for tilsammen.
Mit spørgsmål er egentlig, er der nogen af jer der har et forslag til hvilket kort jeg kunne købe? Det skal være et kort der performer godt, og så skal det være lydløst :) Ved godt at jeg har mulighed for at montere en grafikkort køler, men det har jeg sgu aldrig prøvet før ?:(