E der nogen der har problemer med denne pumpe?? Jeg har nu nummer to liggende hos mig som er defekt. Den første var en extreme, den ville ikke pumpe når den fik 12 v Den anden er en standard men den virker heler ikke! På dem begge er der en diode der lyser grønt, så den får jo strøm.
Er du sikker på, at der var vand INDE i pumpen, da du startede den? For der kan godt sidde en "lomme" af luft derinde, der gør, at den ikke kan få suget an.
Er du sikker på, at du har tilsluttet forsyningen korrekt?
Der er skam masser af luft i pumpen hvis ikke du lige ryster den. Reservoiret og bunden hvor den suger fra, er ikke videre genialt udtænkt - så luften har nemt ved at samle sig i pumpehuset.
Foden på pumpen kan ik holde fast i pumpen, så hvis du flytter for meget rundt på dit kabinet, skal du lige huske at tjekke om den stadig sidder fast hvor den skal.
jeg har prøvet at vende den rundt, men det hjælper ikke. nu har jeg prøvet en gang til. men denne gang har jeg haft dækslet af som sidder bag på og målt om pumpen får strøm, og det gør den ikke. så nu ryger den retur også.
Det er dog underligt at jeg skulle have to defekte ?:(