#2: Uha selvpineri ;) det er da mere synd for dig at du ikke kan sætte dig udover dette lille problem at installere det net 1.1, så du kan prøve de kort ATi sender ud. Hvad nu hvis næste generation af ATi kort viser sig at være hurtigere end nVidia, men du kan ikke købe ATi og få det hurtigste af det hurtigste i din PC længere, fordi du ikke vil installere net 1.1 ?
#15: Så installer driveren og undlad CCC, og brug ATI tool.
Jeg har en MX-518 mus men jeg gider ikke bruge Logitech setpoint softwaren da den fucker op efter een dag, men derfor vil jeg stadig gerne bruge min MX-518 mus så jeg bruger bare winXP's egne driver, ergo jeg dropper ikke bare Logitechs produkter fordi noget ikke lige altid går som planlagt.
"<I>Jeg gider ikke købe Epson printere mere, for jeg er nødt til at installere de medfølgende drivere før de virker</I>"
At hente og få lagt 1.1 ind er en "engangs forestilling" og tager max 5min og derefter er det ikke nødvendigt.
Er enig med #14, det er sq lidt småligt 8)
Jeg har net1.1 installeret på den ene PC bare for at se hvordan CCC ser ud, og det var intet problem at få ind og det tog ikke mere end et par minutter.