---> Alle
Jeg har godt nok ikke OC'et mit x800xl, men vil gerne spørge jer om noget ang. temps.
Jeg har som sagt et x800xl, lavet af Asus. Jeg har lige fra starten brugt det medfølgende program, Asus Smart Doctor, til at måle temps osv. med. Dog får jeg nu hele tiden Blue screen når jeg vil starte det, har prøvet at installere det igen. Med samme resultat, blue screen.
Så har jeg installeret ATI TOOL, udelukkende pga. des temp fuktion.
Det mærkelige kommer så nu:
Pludselig er min core temp steget med 8-10grader i idel. Med min VF700-CU monteret sagde Smart Doctor (før det fuckede op) en idel temp på 40-42 grader. Nu siger ATI TOOL pludselig en idel temp på 51-52 grader. Hvilket IMO er alt alt for meget.
Mine hypoteser omkring problemet er, at enten så er der sket et eller andet med coren. Måske måler kortet pludselig forkert? Det kan da ihvert fald ikke være et problem med selve monteringen af køleren. Har ihvert fald tjekket, og den sidder som den skal. Har også skiftet kølepasta'en ud. Selvom det jo er meget nyt paste der var på i forvejen.
Kan virkelig ikke finde ud af fejlen....
Hvad der er endnu mærkeligere, er at efter f.eks. 1-2 timer F.E.A.R. så stiger kortes temp kun 2-4 grader... Det er jo ligeså underligt...
Juvic