Ny Pumpe mm..

Vandkøling d.  22. november. 2005, skrevet af Nanos
Vist: 460 gange.

Nanos

Superbruger
Tilføjet:
22-11-2005 19:28:44
Svar/Indlæg:
180/16
Hej Overclocking.dk

Har nu endelig fået samlet min nye dunk med vand og det køre bare, det eneste minus er bare at min pumpe, LARMER!!! :e og det er ved at være for meget nu.. hehe så skal have fat i en ny pumpe, eneste ting som jeg ønsker er at den skal kunne levere noget :) og at den skal være lydløs og helst ikke give for mange unødige vibrationer... også SKAL den køre 12V så jeg kan regulere på min blæser styring..

Vandkøligen består af følgende:

Heatkiller CPU rev 2.5
Heatkiller Chipset
Heatkiller GPU rev 2.0
HW Labs Black Ice Pro 2
HW Labs Black Ice Pro 1
Cape CoolPlex 25
10mm Studse
ClearFLEX 60 Premium 3/8 Slange

Så vil jeg også gerne vide hvilket støjdæmpnings måtter i vil anbefale, vil gerne have den lidt tynde af slagsen vist det er til at finde på markedet? det skal bare være nok til et Lian-Li 6070A kabinet..

Tror det var det hele, ellers kommer der lige mere på :00

Håber i kan hjælpe..

Mvh. Nanos

M.Thomsen

Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2005 22:11:55
Svar/Indlæg:
4112/53
Noise killer laver vist nok færdige dæmpnings kit til de fleste Lian Li kabi'er.

Pumpen, der er en Liang DDC (pro) et godt bud, da du har et "tryk" system, og der er Liang DDC den pumpe der kan levere højest tryk, af de desiderede "PC pumper".
Køber du "pro" udgaven, så medfølger der gummi beslag, der gør du kan montere den i en 5.25" drive bay, og dermed dæmpe vibrationerne.

hestenhenning

Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2005 09:37:35
Svar/Indlæg:
1137/24
En DDC Pro er nok det bedste bud, men hvilken fancontroller har du?
Det er nemlig ikke sikkert den kan levere nok stroem til en pumpe...
/Thomas

MazdaMadsen

Moderator
Tilføjet:
23-11-2005 14:37:21
Svar/Indlæg:
5039/109
#1, 3,5", hvis man har en dual 3,5" bay, så kan den lige være der. Hvis der ikke er et diskette drev i.

Der er kommet en ny version af laing ddc, med 1/4" bsp gevind, så man kan montére mange slags studse.

http://www.vcore.dk/shop/defau...

Nanos

Superbruger
Tilføjet:
23-11-2005 16:12:49
Svar/Indlæg:
180/16
Den pumpe ser sku fed nok ud os i det den kan monteres i et 3,5" hylle.. men er den meget støjsvag?

#2 har denne controller -> http://studiedata.dk/productit... der står den kan belastes med 20w på hver linje så der burde ikke opstå noget problem der, da der står at pumpen ca. trækker de 10w