"Hvor har du fået den opfattelse fra?? Men den har hvertfald intet at gøre med virkeligheden. På seriøse linux forums bliver der henvist meget mindre til søgefunktionen og google end der gør her på oc.
Besides har de fleste andre forums en funktion der rent faktisk er brugbar. Det har aldrig lykkedes mig at finde nogen logik i måden oc's søgefunktion opstiller resultaterne."
Det kommer godt nok an på hvilke forums man besøger, da. Hvad du betragter som "seriøse" linux forums, er hvad jeg kalder bjørnetjeneste-land.
I vil vildt gerne "hjælpe", men spørger man en smule seriøst til noget man virkelig ikke fatter, så vil i hellere bare have remote adgang og fikse problemet udefra, i stedet for at forklare folk hvad de skal gøre for at løse det problem de nu sidder med.
Jeg kan nævne ICQ klient under Redhat, eller bare det at få skiftet en file extension eller få en browser til at virke.
Det skal så siges at det er 2 år siden jeg prøvede sidst - men det er min primære årsag til ikke at vælge Linux som OS til min server.
Er der et problem, så KAN jeg ikke løse det selv, og jeg gider ikke læse op af døre og ned af vægge for at finde løsningen, hvis det vil tage en af jer 3 sekunder at forklare det.
Har du links til gode begynder forums, så skriv endelig. :D