Superbruger
Tilføjet:
24-11-2005 19:39:31
Svar/Indlæg:
55/13
Har fået probs med min ellers dejlige raptor. Havde lige brugt computeren slukkede den ganske normalt, ingen problemer der.
Ville så tænde den igen 30 min. senere, så vil den så ikke starte op, og jeg kan høre at der er en af mine diske som står og tænder og slukker (min anden disk er en maxtor diamond 9 120gb ata133), finder så ud af at det er min raptor. Roder så lidt rundt med det prøver at skifte lidt rundt på strømkabel og s-ata kabel, umiddelbart virker det ikke. Piller den fra og kommer så ind i bios og for reset alt til default. sætter den til igen og så virker det, kommer ind i windåse og får taget backup af de vigtigste filer, så det er ok. Slukker igen, sætter kabinet sider på igen og tror at den hellige gral er velforvaret... Men nej, den vil sku ik igen...
Roder med det igen og denne gang vil den ikke noget har prøvet med alle s-ata kontrollere og med flere strømstik, har også prøvet uden s-ata kabel, den står bare og tænder og slukker...
Nå det blev lidt langt, håber der er nogen der har en god ide til hvad der skal gøres...
Forresten, mit hw er: a8v deluxe, winnie 3000+, 2x512 geil value, x800 xt pe og en chill 400w til at trække det... det ska siges at det har kørt upåklageligt indtil idag.
/dissing