Kunne der ikke indføres et xtra "slot" hvor man kan skrive amtet man bor i... i sin profil.... Jeg selv spørger tit hvor folk bor.... Det er åbenbart blevet en hemlighed hvor folk bor... så hvis man kunne skrive amtet ind i stedet er det nemmere at se om det er noget man kunne køre efter.... Jeg er en af dem der foretrækker at se giraffen før jeg fodrer den.... forstå mig ret..!!
Nu bliver amterne jo snart rimeligt store, så det er begrænset hvor meget det hjælper :) Kunne man ikke bare bruge fritekstfeltet i profilen til at skrive det? Evt. med en benævnelse først, så ingen er i tvivl om hvad det er man skriver...
Der har været en tråd, hvor man kunne skrive hvor man boede, og på et kort kunne man se med knappenåle hvor de forskellige boede, jeg skrev mig ind, men kan ikke finde det link.
det har alle dage været muligt at skrive hvilken postnr./by man er fra - der er bare mange der vælger at skjule det fra profilsiden, så det er folks egen sag hvor meget de vil have synligt...
tjaa... der er jo ikke amter mere (næsten) men regioner :)... og min mutter har magt over jer der bor i midtjylland... MUHAHA :P... gass... men ja, reklame for mig mor: alice espeholt :)