Superbruger
Tilføjet:
27-11-2005 21:20:52
Svar/Indlæg:
181/19
hej
Jeg har et stort problem med min comp pt.
det hele begyndte igår efter jeg havde spillet Need For Speed i ca. 8 timer, så frøs den.... jeg genstartede og kom ind i windows og efter 1min frøs den igen, genstartede og nu ville den ikke endgang ind i windows.
jeg tog mine andre harddiske ud og startede igen og nu kom den fint ind. jeg sattet min anden hardisk i ( har 2x raptor og 1x maxtor ) og virkede også. og virkede også da jeg satte min maxtor til også.
efter lidt tid frøs den igen og jeg formaterede min ene raptor ( den jeg har system på ) og så spillede jeg igen her idag en 5-7timer og det skete så igen.
nu formaterede jeg så min anden raptor ( den med alle mine spil ) og det tog den ca. 3 gange før den kunne formatere den helt da den frøs ved 99% eller noget.
nu ville jeg så installere WoW igen, og startede CD1 i og startede, men ved en af Filerne går den i stå med at installere og CPU forbrug ryger op på 100% og lige så stopper den med at installere ryger den ned på 10% eller mindre.
jeg har kørt en superPI 16M bare for at se om den kunne det, og det kunne den, 15min.
jeg har ingen ide om hvad der sker, om mine HDDs er fucked up på samme tid eller hvad, måske mine ram ?... jeg har kørt med kasperski antivirus og firewall heletiden, men har dog ikke kørt med noget spy clearner eller noget.
nogen der har nogen idea ?