Ja, nu hvor de kære admins mv. finder det passende at finde julestemningen frem, synes jeg da lige jeg vil gøre det samme... Men da det ikke er den 24/12 endnu, må I nøjes med et gensyn af god-jul-tråden fra sidste år... ;) Dem af os, der deltog i tråden, kan nok godt huske den... Til de nytilkomne... håber i har nogle gode lattermuskler... ;) Der skal da startes en magen til i år?? :e
#3 Det er jo fordi der er nogen der ikke er kreative.. :p MHT. det... lige meget hvad I gør, kan I bare sige, at det er fordi I er kreative... Der er absolut intet galt med jer... :00
jamen man skal da skifte navn i julen! Det siger traditionen og den skal man altid høre efter...
Det eneste jeg ønsker mig i gave i år er internet i min nye lejlighed....Det ser nu ikke ud til at tdc har tænkt sig at hjælpe på det punkt...uden telefonkabler er man jo nærmest låst til det lorte webspeed som man ikke kan få alligevel *grrrr*
#15 LoL! :e Kan da sige herfra, at baglygten ikke er blevet pillet af endnu... forbandede polymer-kiruger (som Tomgun så smagfuldt udtrykte det) er vist stadig på noget... :00
Ja jah... så havde vi da den første sne her i Sønderborg, og altså ikke bare en lille bitte smule slud, næh, rigtig sne (som godt nok ikke blev liggende :00)... Rigtig glædelig jul alle... :D
#26, så forstår jeg bedre at vores foredragsholder kom forsent, troede ikke helt at man kunne blive forsinket af sne endnu - men lidt har tilsyneladende også sin ret.. :e
#29 jada jada jada... lad os nu have lidt "OT" for dælen da... ;) Personligt synes jeg den gamle tråd fortjener et gensyn, og der sker da ikke noget ved det... det HAR været 1. søndag i advent, så teknisk set er vi igang med "julemåneden" ;) Og det er først juleAFTEN den 24... Semantics... :00 ;)
jeg ønsker mig en dejlig porsche 911 s eller turbo, helst turbo ! er der ingen der ser forbi de grimme amrikanere? Porsche føre vejen frem , Merry Xmas but heads!
JA glædelig Jul til alle her fra også. i år regner regner jeg ikke med at købe jule gave til mig selv med mindre jeg falder over et par gode PC3200 So-dimms 2*1gb til min bærbar.... :p
Men af ønsker har jeg i år kun få hardware ønsker. 1. en creative Mp3 afspiller 2. en Extern IDE HD box med Firewire og USB 2.0. 3. et sæt altec lansing 5.1 sorund lyd sæt med 3+1 højtaler. 4. BF 2 Special forces 5. Logitech Webcam 6. Logitech Joystik.
#52 Jeg har da ellers forstået at du KUN var til Intel... i alle de ca 200 post hvor du har svinet AMD til og skreven at folk skulle købe intel... og nu ønsker du dig selv en AMD.. og enda en af de dårligere A64´ere... Jo Jo siger jeg bare og tænker ved mig selv at nogle mennesker dem blir man altså aldri kloge på. :00
54# det er jeg godt klar over men jeg har tilgivet amd for at fortsætte med at lave deres soc 939 opterons så jeg ønsker mig en amd maskine og beholder mit nuværende kabinet
#57 --> Så du kan sende en gave til mig, fx :00 :e
Ønsker mig: - Sorte Allstars-sko med nålestriber - En ny PSU - En gang vandkøling? :) - Og.. Endnu et år med kæresten!
Jer?!
Forresten! Nytårsfortsætterne! De er vigtige:
- Kun ryge EEN pk. smøger pr. md. - Få styr på min økonomi - Lave ca 3/4 af mine lektier - Sætte mine skolepapirer i mapper - Lære at lave aftaler i god tid - Starte med at løbe/træne igen
#57 En tradition fra sidste år (se tråden jeg linker til i #0 ;) ).. Den tradition løb godt nok lidt ud i sandet pga. et par kokain-sniffende rudolfer, Tomgun'er der ikke kan lide farveblinde plastik kiruger, strap-on-bærende kirkekors-NoNig'er og jeg-skal-komme-efter-dig-skal-jeg... :e