Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2005 17:33:36
Svar/Indlæg:
835/72
Jeg købte mit gfx i januar som der mange som nok ved
det har kørt perfekt indtil for et par uger siden, hvor blæseren begyndte at hyle..
så koblede jeg blæseren fra og satte en 12" sunon blæser til at blæse på kortet, virkede fint indtil i lørdags, der kom der striber på skærmen, (lige som når der bliver for varmt) så jeg satte flere blæser i, og da det ikke hjalp er jeg blevet nervøs, jeg satte blæseren til (selvom der er en frygtelig lyd) også lod jeg de andre blæsere køre på fulddrøn, (ingen effekt) satte små køle alu blokke på rammene, for at få dem kølet (ingen effekt). kortets temp. har jeg aflæst ved laser probe, det siger 40grader, og cpu og ram er 32gradder, og et andet grafik kort gav normalt billede.
Det eneste jeg har pillet ved er blæser stikket, derfor er jeg 100% sikker på det ikke er noget jeg har lavet.
Kan man regne med at det kan byttes? eftersom jeg ikke mener jeg har lavet nogle fejl, tror i så at der er en mulighed for at selvskabet vil bytte kortet?
Skal siges jeg tog køleren af for at se efter mærker, ingen "knæk/bræk" mærker på kortet, men når jeg følte på hjørnerne af kernen, er der et af dem som føltes meget anderledes end de andre, men det kan kanp ses, kan det være det?
De striber der kom, var nogle hvide som var på tværs, og som har lidt hakkede..
nogle ideer?
mvh Find