GRRR !!!
Er sq ved at være rigtig godt træt af Hr. Christian Kölzer!
I får lige en oversigt over forløbet, så forstår i sikkert hvad jeg mener:
13/11: jeg bestiller 2 processore personligt hos Hr. Christian Kölzer over mail efter at have fundet ud af den ene af dem har den magisk CABNE 0530 APMW stepping, begge processore er på lager og han forsikrer mig om at den ene processor nu engang har denne magiske stepping.
15/11: jeg går i banken og overfører 308.80Euro til Hr. Christian Kölzer, overførslen bliver sat igang næste dag (16/11).
22/11: hører jeg fra ham, efter selv at have spurgt efter en status, og han siger at han modtog pengene i går (21/11) og at han ville sende i morgen (23/11).
Jeg venter stille og roligt 5 dage fra afsendelsedagen, da levering står til at tage max 5 dage. Da jeg så ingen pakke har fået venter jeg en dag mere og tænker at det jo kan være en fejl. Da der så stadig ikke kommer nogen pakke beslutter jeg mig for at tage kontakt til ham, han svarer hverken på mail direkte til ham, eller på det jeg skriver under "kontakt" på hans hjemmeside.
Jeg opdager så at han har ICQ, og beslutter mig for at adde ham, og her fanger jeg ham så den 1/12. Jeg spørger til min ordrer og han undrer sig over at den ikke er kommet, han lover samtidig at sende mig et Package ID på pakken (noget man normalt får tilsendt, men det havde han ikke lige gjort ved mig) og kontakte GLS (fragtfirmaet der skal bringe mig pakken), han lover at vende tilbage næste dag (2/12).
Jeg er glad over at der er sker noget i sagen og tror egentlig at alt er godt, men da jeg kommer hjem fredag og ser at der ikke ligger nogen mail i indbakken fra Hr. Christian Kölzer og at han ikke er på ICQ undrer jeg mig lidt. Nu er det så blevet den 5/12 og jeg har stadig ikke hørt mere til Hr. Christian Kölzer og han har stadig ikke været på ICQ...
<B>Dette er den VÆRSTE "service" jeg NOGENSINDE har været udsat for, har ALDRIG oplevet noget lignende! - Absolut sidste gang jeg handler der!!!</B>
og på min konto på bay-zone.de har jeg en oversigt over hvordan det går med min ordre, der står blot:
13/11: bestilt
17/11: bearbejdes
hvorfor har i ikke en gal smilie jeg kan smide efter Hr. Christian Kölzer???
EDIT
Så hørte jeg igen fra Hr. Kölzer, pakken er blevet væk på vej til danmark, men han har sjovt nok ikke givet mig et package ID så jeg kan tjekke det...