Moderator
Tilføjet: 01-12-2005 18:41:10
Svar/Indlæg:
7881/1165
#1: Jeg er ligeglad hvor varme de er, bare de er stabile. Støj betyder i min verden mere end varme, så hvis den bliver 90grader, er stabil og ikke siger en lyd, så er jeg glad :e
Tror jeg ville blive nervøs uanset om den var stabil eller ej, hvis den blev lige så varm som kogende vand... :l Tror i hvert fald ikke jeg ville turde røre ved min køler :00
Måske det er værd at tage med i overvejelserne at de har en ambient temp på 33 grader og hvis det så sidder i et system med knap så godt ventilation så virker det meget realistisk ;)
#6 Stadig... Hvis en CPU bliver 60'c over ambient temp, og skal have kølet en CPU der afgiver 110w, så giver det en *C/W værdi på 0,45... Kald det lige realistisk en gang til... :l
@6: 33 C i kassen er ikke meget. Tror nok det er den normale ende. Men hvad sker der på en meget varm sommerdag, hvor du har ca 30 C i din stue, hvor varmt tror du der bliver i dit kabinet? Det er helt sikkert den kan ramme de 38 C måske 40. Og at en CPU bliver over 90 C med en standard box køler ?! Der er da noget rivende galt da! :00