-> #7 + #8
Der er jeg så lidt uenig med dig, i begge henseender.
Du har ret i, at BlueTooth enheden er forbedret, men det er også set i funktion af den fungerer (bedre?) under POST. Jeg har prøvet på en anden computer, et andet sæt og på en anden computer, hvor resultatet var det samme. Både med PS/2 og USB stikket.
Jeg synes at softwaren fungerer optimalt til det jeg ville kalde "normalt" brug. Jeg skal ikke kunne afvise at der er nogle funktioner som ikke fungerer optimalt. Men er rimelig sikker på, at jeg har benyttet tastaturet i så vid en udstrækning jeg kan komme i tanke om.
Har du prøvet med de nyeste SetPoint drivere? Havde nemlig ingen problemer derefter. Softwaren der følger med på CD'en er (som stort set alt bundled software) lige til at lukke op og sk*de i.
Softwaren er et spørgsmål om tålmodighed/forventninger. Det eneste jeg var træt af, at MediePad'en kunne finde på ikke at fungere som den plejer. Det med Windows MediaPlayer, hvor den viser afspilningstid osv.
Men overordnet set, så er den største forskel mellem 1 og 2.0 at MediaPad'en kan benyttes til mere software (ie. iTunes). Dét og så det med POST/BIOS, så vidt jeg ved.