Watercool MO-RA2 PRO rad

Vandkøling d.  03. december. 2005, skrevet af mick-j
Vist: 490 gange.

mick-j

Elitebruger
Tilføjet:
03-12-2005 22:33:04
Svar/Indlæg:
168/22
Hejsa,

Har lige nappet 5C af min temp ved daglig brug og 10C ved højere volt ved at skifte til en bedre radiator. Nu ligger min CPU temp ved max. load på ca. 13C over ambient.

Nu kunne jeg godt tænke mig at vide, om jeg kunne skære yderligere af temp ved brug af en MO-RA2 rad med 9x120mm ved lave omdrejninger. Evt. passivt. Har ikke kunnet finde en test af denne rad, så er i tvivl om det er vejen at gå.
http://www.vcore.dk/shop/defau...

Cook

Elitebruger
Tilføjet:
04-12-2005 10:25:40
Svar/Indlæg:
563/64
Hvis du har en pumpe der kan rykke vand i gennem svinet så kan du sagtens rykke et par grader mere af. Temperaturen vil jo komme tættere og tættere på ambient jo mere vandet bliver kølet.

MaGiX

Superbruger
Tilføjet:
04-12-2005 13:58:02
Svar/Indlæg:
204/16
Letteste er at finde ud af hvor varmt kølevandet er i forhold til ambient (indgående vand) og hvis det ligger ret meget over 2-4° C over ambient, så vil det nok være muligt at hente en smule mere med en Mora radiator med aktive blæsere, da det med den er muligt at få kølevandet helt ned til ganske lidt over ambient, hvor de fleste radiatorer gerne ligger omkring 3-5° C over ambient, alt efter størrelse og watt der frigives.

MVH:

MaGiX