Jeg har kig på denne PSU http://www.edbpriser.dk/Listpr... Jeg vil have noget der virker og der kan levere power nok! Jeg har lige fået vandkølling og vil til og give min prescott nogle tæsk... Der skal selvfølgelig hives alle de Ghz ud af den jeg kan. Men på et tidspunkt er der jo nået der sætter grænsen for oc... Så jeg er begyndt fra en ende af og eliminere disse begrænsninger fra en ende af, og lige nu er det min PSU der skal skiftes. Er denne PSU kraftfuld nok til aldrig og sætte begrænsningen på min prescott? Mit mål er til sidst at det "kun" er grader der sætter grænen for OC... Hvad siger i til denne PSU? ?:(
nok noget af det best du kan få i dag er SEA SONIC S-12 500W eller 600W de holder va de siger de kan + lidt til ;) men prisen er ca:1000,-/1200,- så spar lidt mere sammen
Ny Skribent
Tilføjet: 04-12-2005 13:14:20
Svar/Indlæg:
5679/460
jeg ville købe en enermax vis vi aligevel skal op i den prisleje seasonic har jeg nogle vender de rhar haft og så snart du presser dem lidt så svinger de meget i spændingerne og så ka du ødelægge hele din comput vis de svinger for meget