Jeg syntes, at det er lidt mere problematisk end som så. I salgssektionen skrives der eksempelvis:
HW sælges
Hardware sælges
S: HW
S: grej
s: forskelligt.
lagersalg!
oprydningssalg.
etc.
alle udtryk for stort set det samme, men hvor går grænsen.
er dette mere korrekt?
s: psu, hd, creative...(vare 1-3 er repræsenteret, og der er ikke plads til mere)
hvor sigende og mere klar er denne overskrift?
Jeg er enig i, at lave misvisende overskrifter i sig selv er en dum ide. Jeg syntes bare, at pladsen til at skrive er for lille.
Det kunne være fedt med et system hvor man havde en salgsklade. man kunne sætte flueben i cpu, hvis det er det man vil sælge osv. det skulle registreres i salgs data banken.
Så kunne man søge efter cpu'er og alle salgstråde der indeholdte disse kom frem. Jeg kan hverken programmere eller lign, men håber i forstår ideen.
fint med folk der kan lægge indlæg ind de rette steder. men at rette stavefejl, kommafejl ol er direkte tåbeligt med mindre det forstyrer forståelsen. mennesket er faktisk i stand til at forstå utrolig fejlfyldte tekstbeskeder.
Kommafejl, 2x udråbstegn for meget ol. er selvvalgt overarbejde efter min mening.
Lige inden jeg bliver haglet ned af "kommarytterne" så har i jo også jeres egne normer for korrekt dansk skrift tolerence. ;) Jeg ved også, at i heller ikke retter hvis der blot er en enkelt kommafejl.
Det eneste der skulle retfærdiggøre dette var, at man vil fra oc.dk side trække en grænse. grænsen skulle eksistere for at have et parameter for hvor når noget bliver misbrugt eller brugt fornuftigt.
tror ikke der er mange der gider at se på 20 udråbstegn i en tekst.
Det var bare et par tanker
mvh
terle
ps. god jul folkens