bare lidt skod med og flashe tilbage da den så ikke genkender cpuen korrekt (dog virker det) 1013 kan give 1,55 i bios + det den overvolter.
nu har du jo ikke skrevet hele steppingen da 0534 skulle være en rigtig god clocker.
og det kan ikke passe den skal have så meget volt af en 170@2.0Ghz da min 165@1.8Ghz kører 2600mhz på 1.460 i vc og boardet overvolter hvis du bruger probe cpuz bios osv: det gør min har samme board og du kan ikke give dit chip ell htt flere volt
og er meget sjælendt nødvendig jeg kører 9x289 100% stabil primet lige 9timer i nat den svesker bare :e
den kan til 9x295 derefter fejler den i prime uanset vc max prøvet 1,5 og til DFi fans det er ikke bordet testet på et ultra-D samme fejl
så den eneste løsning er den ene core fejler efter ca 10min prime tro ikke på vc hjælper der mange på xs kan cloke deres til næsten 3ghz men hvad hjælper det når den en core laver fejl det gør deres oxo
grænsen kommer lige pludslig min på de 2700mhz no go uanset vcore max 1,5/overvolter til 1,55 kan da godt ske den kan med 1,55 med en ældre bios men gider jeg ikke arb i for sølle 100mhz
standart 1,35
det er spørmålet om det er værd og give feks: 1,5/2,0 mere ivc for 100mhz reducere cpuen's levetid meget
men kan da godt se når du har vand på men så skulle du nok have taget den helt store asus x16 eller et DFI ;)
ellers må du have fat i sidens voltmodder riska