Overclocker
Tilføjet:
05-12-2005 16:17:07
Svar/Indlæg:
164/35
Jeg har købt et geforce 6600GT AGP kort brugt af en her på siden og det kører bare dejligt, men der kommer de der fejl, hvad er det man kalder dem? De der sorte prikker rundt omkring på skærmen? Men de kommer i hvert fald, f.eks når nogen logger på msn så på den box hvor der står "X er logget på" der kommer de der prikker. Er det noget jeg skal være bekymret over?
En ting der irretere mig mere er når jeg er inde og spille Counter-strike så kan jeg måske spille 10-15 min og så går den kold, musikken kører stadigvæk(hvis jeg kører musik i baggrunden sammentidig) og så går der måske 2-3 min så kan jeg spille i 10 sek og så fryser billedet igen og sådan bliver det ved lidt indtil at computeren fryser helt. (Jeg har prøvet at vente)
Jeg har prøvet at geninstallere Counterstrike men det gav ikke nogen bonus. Men det skal siges at jeg så har installeret den driver der følger med grafikkortet og så virker counterstrike, men det er jo en gammel driver så den er ikke så god i de nyere spil (eller hvad?). Det skal siges at jeg har spillet F.E.A.R og andre nyere spil uden der var problemer (både før og efter)..
I får lige min computers specs med:
Beskrivelse Værdi
MB: Shuttle FN45 (Chipset: nVIDIA nForce2 Ultra 400)
BIOS: Award (04/14/04) (Kan jeg opgradere den, vil det være smart?)
CPU: AMD Barton 3000+
RAM: 1536 DDR PC3200
GFX: Club3d 6600GT 128MB DDR
Håber at i kan hjælpe. - at det måske bare er en instilling der skal ændres eller noget i den stil...
På forhånd tak
- Gizzly