NZXT LEXA

Diverse d.  07. december. 2005, skrevet af TroelsOlesen
Vist: 4608 gange.

TroelsOlesen
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-12-2005 17:03:13
Svar/Indlæg:
1996/65
NZXT er et forholdsvis nyt firma som producere design kabinetter. Vi har her set nærmere på deres nyeste kabinet, model LEXA.

Link til litteratur: http://www.overclocking.dk/lit...
janskovgaard
 
Overclocker
Tilføjet:
20-03-2006 17:42:59
Svar/Indlæg:
6/1
Jeg er overhovedet ikke enig i denne konklusion ?:(

Jeg har købt flere kabinetter af denne NZXT LEXA og det larmer ikke, kun en behagelig summen og det er det bedste kvalitet jeg har set og jeg har samlet omkring 50 pc'ere efterhånden, så jeg burde have lidt erfaring ;)

Selve at få hardwaren ind i kabinettet har jeg heller ikke haft problemer med, jeg har dog aldrig installeret et floppy drev, men hvem har brug for det idag? alternativt er et USB floppy drev. Mine sensorer har også altid virket og så har jeg købt dem i original emballage ;)

Jeg vil give det 4,5-5 over hele fronten.

Denne test som er lavet på Hardware test er ikke sigende for produktet efter min mening, det er en OMMER :e



The
 
Chefredaktør
Tilføjet:
20-03-2006 18:19:55
Svar/Indlæg:
4741/1690
Hej Jan,

Det skal siges - at vi selv efter at have læst Tweakup's artikel af det samme produkt, var lidt forundret over den store forskel som vores skribent oplevede vs. Tweakup i vuderingen af dette produktet.

Den model som vi modtog til test var en såkaldt pre-release fra deres 0 serie og den model som Tweakup havde til test var en release model.
Vi forelagde vores oplevelser med kabinettet for både den danske distributør Conta.dk og direkte for http://www.NZXT.com og spurgte om vi ikke efterfølgende kunne få en release model til test, for at se om der var ændret i forhold til 0 serien som vi havde til test, dette var de desværre ikke interesseret i.

Derfor kunne vi ikke konstaterer om der var forskel på de to modeller og måtte holde os til de oplevelser som vores skribent havde fra sin test - og det kan sagtens være derfor du har en helt anden opfattelse af produktet.


Mvh

The Boss



MADZ
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-03-2006 18:27:56
Svar/Indlæg:
2602/173
Synes virkeligt det kabinet ser fedt ud :e



kibidk
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2006 15:40:43
Svar/Indlæg:
722/35
Prisen er dog alt alt for høj. Det vil jeg godt tillade mig at konkludere uden at have haft produktet i hånden. Der er ikke noget der produktionsmæssigt retfærdiggører en så høj pris i det kabinet.
At kabinettet består overvejende af aluminium, er i mine øjne heller ikke noget der anno 2006 retførdiggør en højere pris (det er der op til flere fabrikanter der stadig mener).

Det er muligt at testen her er lidt en ommer, men det er produktet sandelig også. Detaljerne som den støjende indsugning i plexiruden, besværlighederne med at få kabinetsiderne af og at designet spærrer for et at monteringshullerne i psu'en (som burde være inkluderet til den pris) - er direkte latterligt.

Et meget ugennemført kabinet efter min mening.



Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2006 15:53:58
Svar/Indlæg:
4230/89
en af mine venner har en "NZXT Guardian",
og jeg må sige det lige ud... det er nok det værste lort jeg har set :o.
de 9 dioder der sidder i fronten virkede ikke efter 2uger.
og begrebet "billig plastik l*rt" passer meget godt på fronten af dette kabinet... da man nærmest er ved at rive frontlågen af, når man skal åbne den...
resten af kabinettet fejler reelt ikke noget, lige udover de blæserer som følger med, de larmer, og mærkelig nok kommer der ikke noget luft ud i den anden ende...

det skal jo så nok siges at det ikke har noget med "NZXT Lexa" kabinettet at gøre...

men jeg ville bare lige informerer folk om det :00



WanthaL
 
Superbruger
Tilføjet:
02-04-2006 23:55:27
Svar/Indlæg:
607/20
Min bror har købt dette kabinet, og det er virkelig lækkert. Det føles lidt som plastik skidt, men afligevel er det robust nok. Min bror og jeg har modificeret det en del: billeder kan ses her:
http://www.tweakup.dk/casemods...
http://wanthal.dk/phpBB/viewto...

Vi har i dag bestilt kabel sleeving og lidt extra ting. Jeg opdatere lige så snart det er lavet.



auhagen
 
Superbruger
Tilføjet:
15-06-2006 23:55:05
Svar/Indlæg:
53/7
Min ærlige mening bliver jeg nød til at ud"råbe" her inde..

Hold kæft hvor er det kabinet grimt. Et normalt kabinet som bare har fået smækket en buet front og buet bagende på, og så er det samtidigt i forvejen premoddet :P

Det holder sleeeet ikke.

- Se det en ommer til designerne :D



~ashes~
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2006 04:10:30
Svar/Indlæg:
828/108
En ven har det og jeg er grøn af misundelse... Var med til at samle hans sprit nye 30k system i det... Der var ikke et eneste problem, der er kræset for alle detaljer synes jeg!