Elitebruger
Tilføjet:
07-12-2005 19:13:07
Svar/Indlæg:
1015/47
Hej OC.dk! :)
Jeg er på udkig efter et par nye 2.1 højtalere, da mine nuværende har problemer med en løs forbindelse.. Og så er det alligevel på tide at de bliver skiftet ud.
Jeg havde tænkt mig at bruge omkring 500 kr. på et sæt højtalere, med en dertilhørende subwoffer. Så jeg ville lige høre hvad i derude har af erfaringer med højtalere i den prisklasse!..
Jeg hører dagligt musik som Smashing Pumpkins, Radiohead, Kashmir, Muse, Mew, Audioslave og musik i den dur!.. Så de behøver ikke være tæske gode til techo (hvis man kan kalde det musik?) eller ultrafint klassisk musik. De skal bare være gode til at spille rock! :) ..
Mht. til udseende, så gør det da heller ikke noget at de er værd at have til at stå fremme på skrivebordet. Men dette har ikke førsteprioritet, da jeg bare gerne vil have en fin lydoplevelse.
Har desværre ikke noget fint lydkort at slutte dem til.. Kører pt. med det onboard som der nu følger med på sådan et DFI NF4 board.. Har forresten et gammelt SB Live! Kort til at ligge.. Er det bedre end det onboard?..
Håber i kan hjælpe med at finde et højtalersæt!