nu ved jeg ikke hvor godt vapochill køler men en zalman 9500 køler godt...
nu ved jeg ikke om du skal have plexiglas på siden.. hvis du skal ville jeg tage en zalman 700cu led til gfx, lidt dyrere (hvis altså du vil have lys i dit kabinet).. men det er op til dig ;)
Ellers kan jeg varmt anbefale ThermalTake Big Typhoon. Jeg kan bare ikke overophede min CPU med den køler, selv ved 1,7v 8). H-t´s test af den afspejler ikke dens ydelse godt, google evt efter andre reviews.
Det erigtigt at den køler ikke viser samme resultat som andre reviews gør, men det er jo vigtigt at påpege hvorfor den ikke yder bedre i overclocking.dk/ht.dk´s test. Det er jo en vigtigt ting man skal tage højde for vedv alg af køler/kabinet.
Det skyldtes at kølerens blæser kommer så tæt på kabinetsiden at den simpelthen ikke kan få nok frisk luft til at køle tilstrækkeligt. Fra at køleren yder dårligere end en intel stock køler (med siden på), til at være blandt de bedste som skribenten har testet (uden siden på). Så hvis du vælge denne køler, så skal du sørge for at kabinettet er rimeligt bredt. Skribenten mener dog ikke at han kan forsvarere at bruge resultaterne fra testen hvor siden var pillet af, da det ikke er et rimeligt krav for almindelige brugere, at siden skal være taget af før ens køler virker. (hvilket jeg også er 100% enig i).