Problemer med Logitech Media Keyboard

Diverse d.  08. december. 2005, skrevet af System
Vist: 273 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
08-12-2005 13:50:23
Svar/Indlæg:
0/11005
hey

Jeg fik det nydelige Logitech Media Keyboard ind af døren idag, som sidste brik til min nye comp. så jeg installerede selvfølgeligt den medfølgende software, og genstartede spanden. men..
da den så er startet op virker det slet ikke? (det problem havde jeg også med det gamle standart tastatur jeg har brugt de sidste par uger, men troede det var pga. manglende driver. men det kunne løses hvis jeg hver gang gik ind i Enhedshåndtering og slog det fra/til)

Udover det..
så kan jeg ikke ændre indstillingerne for mit logitech keyboard. har på fornemmelsen at det skyldes overstående problem.

har i nogle ideer til hvordan det kan løses? Jeg har geninstalleret windåse en gang, men virkede ikke... Skal jeg ind og rode i min bios? Det er et GA-K8N-SLI som jo er en budget SLI version... Jeg skulle nemlig også ind og rode i bios bare for at få min SATA hd til at virke, hvilket tog mig 2uger... Så hvis i har nogle lyse ideer, siger jeg mange tak!
Seraph

Elitebruger
Tilføjet:
08-12-2005 16:10:25
Svar/Indlæg:
624/55
nu sir du media keyboard, dem har logitech vist lavet en del der hedder, kan du linke til en side hos logitech eller en forhandler ?

Jeg skal nemlig selv til at købe en ultraX media keyboard, btw hat du prøvet med en ny eller anden bios ?

Trals

Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2005 16:32:55
Svar/Indlæg:
472/115
jeg har os det keyboard men der har ikk været nogen probs..
jeg har et asus A8V - E deluxe bundkort..

Selas

Elitebruger
Tilføjet:
09-12-2005 17:01:02
Svar/Indlæg:
2845/91
Har du prøvet bare at lade være med at bruge driverne? Det gør jeg og det virker bare med mit Asus P4PE.

Ummidelbart vil jeg sige at det lyder som en defekthed på MB eller tastatur (nok en afbrændt ps/2 port)

Bare hiv det over til en bekendt som har ps/2 i PC, er det mb der er defekt skal du have et USB tastatur

Husk aldrig at hive ps/2 enheder ind og ud af PC mens den er tændt da der er en lille risiko for at du kan brænde porten af.

Andy.

Superbruger
Tilføjet:
10-12-2005 11:03:40
Svar/Indlæg:
1536/33

Du skal ALTID hente den nyeste driver fra nettet !! Den medfølgende software er altid forældet...

Ind på logitech og kig dig omkring ;)

www.logitech.dk

jsv

Superbruger
Tilføjet:
10-12-2005 12:22:42
Svar/Indlæg:
315/39
kan det have noget at gøre med at du har dansk OS men driverne er på engelsk/amerikansk?