Som du skriver: " hmm har hentet et fix fra MS, noget ang. Update til SP2, så kan den miste internet forbindelsen, og den CD jeg har kørt repair fra er jo med Sp2 så det er nok der problemet ligger.. "
Er ude for næsten det samme; M$ smed opdateringer på Windows Update for nogle uger som som, når jeg installere, laver buffer fejl på ALT der har med inet at gøre. Lan virker fint. Men alt inet bliver sløvt, falder ud og du kan klikke 10-15 gange på adressen for den går igennem. Ellers viser den "siden indeholder ingen data". Jeg ved det er en opdatering fra dem der er skyld i det (om det så er en software konflikt med mit setup, aner jeg ikke). Jeg lavede en test hvor jeg lavede en restore med mit ghost image, som jeg har brugt igennem mange måneder, også før dette. Lige efter restore begyner den at skabe sig. Efter en ny restore uden opdatering er der intet, og bare for at være sikker, en ny restore efterfuldt af opdatering.... jeps så skabte den sig igen.
Selvom det muligvis ikke er dit problem, så vil en ny inst på ingen måde skade, og det er sku nok den eneste vej..