Jeg har da lige fået et DFI Expert board bytte, da den blev defekt, men nu må vi se om min operon lader livet inden længe. Håber da ikke at det bliver tilfældet men det er sku surt at de gutter Xtreme har mistet nogle fede cpuer.
#2, jeg tænkte på også at lægge det link ind i nyheden, men jeg tror alt over et link kan blive for forvirrende, desuden er det link også inde i tråden.
#4 i tråden snakker de også lidt om det, men jeg tror ikke det er derfor, de fleste har kunne køre de indstillinger på deres gamle DFI SLI-DR, og en enkelt af dem har slet ikke haft den overclocket.
det er måske stadig muligt at det er samme problem som der var til nf4 sli serien, hvor samme ting opstod.....der var det bare pga en betabios (702 tror jeg) der ved en kombination af bestemt vcore +mere end 123% pludselig kunne lave en decideret regnefejl til vcore og simpelthen bare give alt hvad den kunne trække......hvis det er en lignende fejl, vil det også forklare hvorfor det er overclockere det går ud over......
Er der ikke mange problemer med de DFI-kort? Var der ikke også noget med koldstartsproblemer eller noget i den stil.
Men synes egentlig det er en alvorlig sag hvis folk mister deres cpu på den måde. Måske DFI skulle lægge et garantibevis på en ny ombytnings cpu med i æsken til bundkortet - jeg mener, det er jo i bund og grund overclocking DFI slår deres produkter an på. :00 :e