Inno3D 7800GT - kører 450/600MHz(1200ddr) uden problemer med luftkøleren - og jeg scorer foreløbig 17529 i 3DM 03. Jeg kan ikke uploade scores, da jeg ikke gider betale for et forældet program.
470/1221 se sign for 05. Har faktisk samme system og overclock som 0* bare med winnie.Men min 03 er lidt bagud.det forstår jeg ikke.?.16900 er ikke helt nok.
Ok, har nu aldrig betalt noget for det, og gør det stadig ikke :) Kan så kun ha en oppe ad gangen, men sådan er det jo.. Er der nogen der har undersøgt hvilken type ram de har på?
#9 Jo det gør jeg da, men kan ikke lige se hvor du vil hen med det? #10 har ligesom #11 også læst at der skulle være 2,0 på allesammen :/ Men med Vmod løber de vist allesammen over 1300 :) Men ku jo være der var nogen med 1,6..
Sajmon -> Hvilken driver har du skudt din score af med? Tror nemlig jeg har clocket mit en tand for meget. Naturetesten lavede i hvert fald lidt fejl, så det er sikkert det der har gjort min score så "ringe" som den er...
Jeg har også et Inno3D, o g ville lige køre en non oc test igår af 3dmark03. Så jeg sætter den igang og kommer tilbage senere og der dette resultat....
Det har jeg overvejet, men syntes bare at det normalt har den modsatte effekt. Men 14.653 er sku ret langt fra jeres scores på 17.000...bliver det ikke lidt svært at clocke 2.500 points hjem?
Ja, det plejer jeg nu også:) Men havde faktisk lige formatteret og installeret et Ati kort, inden jeg besluttede mig for at købe det 7800GT. Så det må vente lidt. Hvad fik du i 05 med standard? Jeg får omkring 6900 point.