iPod og iTunes, never again

Software d.  11. december. 2005, skrevet af System
Vist: 178 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
11-12-2005 15:27:38
Svar/Indlæg:
0/11005
Jeg nar netop købt en iPod nano og installeret iTunes. Jeg skal aldrig mere have et apple produkt, lækkerhedsfaktoren er høj men brugervenligheden lav. Hvordan opretter jeg eksempelvis en playlist i en playlist, altså laver en playlist der hedder "klassisk" og så efterflg. inddeler den i "korværker", "klaver" og "violin". Hvad gør jeg, når jeg forsøger at opdatere iPod og proceduren afsluttes med dialog-boks med beskeden: "Opdateringen mislykkedes. Der opstod en ukendt fejl" og erfarer at ikke al musik er overført fra iTunes til iPod. Hvem laver den slags elendige programmer?
Abild

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2005 17:01:36
Svar/Indlæg:
1287/32
Creatives software er nu heller ikke noget at prale af... Bruger Gnomad 2 til at uploade sange og oprette playlists under Linux... Programmet er meget minimaistisk men virker upåklageligt.

Personligt har jeg faktisk gode erfaringer med iTunes. Har aldrig brudt mig om programmet men jeg har heller aldrig haft problemer med noget af dets funktionalitet...

brut@lis

Overclocker
Tilføjet:
12-12-2005 18:24:43
Svar/Indlæg:
349/17
0# tro mig jeg har selv haft det samme problem med itunes bare med en ipod mini (død) men jeg bruger stadig itunes men jeg vil bare ikke selv ha en ipod igen