Skal ha' en mic. til min computer, som skal bruges, når der games. Har nogle Altec Lansing højtalere, som spiller perf., så den vil jeg ikke skifte ud med et headset.
Krav til mic: Skal ikke være en man klæberfast på f.eks. skærmen. Skal kunne funke mens det spille BF2, hvor der bliver skudt en del 8) Gerne under 500kr. Skal helst have en fod, så den kan stå allene. Gerne i sort.
Tror jeg er ganske fin - selv lidt af samme problem - har nemlig nogle gode høretelefoner og vil ikke sidde med et billig headset så - men regner med at købe microfonen til zalmans surround headset - da den kan sættes på ledningen!
Det dog en billig microfon du linker til tror ikke den er særlig retnings stabil - og da du regner med at have baggrundstøj - ved jeg ikke helt hvad du skal vælge
Det er ihvert fald træls at sidde og høre på andre folks tekno over ventrilo! skal jeg hilse at sige!
Tror ligsom #1, at man ikke bliver så populær, hvis folk skal høre lyden fra spillet inkl. tale fra andre to gange pga. dine højtalere. Så jeg mener at du skal have fat i et headset med mic.. Her findes der jo mange alternativer, bl.a. Zalman.