Grafikdel i bærbar

Diverse d.  14. december. 2005, skrevet af wabberen
Vist: 190 gange.

wabberen
 
Superbruger
Tilføjet:
14-12-2005 18:00:47
Svar/Indlæg:
39/19
Hej

Jeg ska finde ud af noget for en bekendt, og ved sku ikk lige selv så meget om bærbare.
Vedkommende har fået skaffet sig en bærbar, men han ved intet om computere, så det er blevet en meget skrabet model.
Så han vil gerne vide om der kan opgraderes til en bedre grafikdel i bærbaren faktisk til det bedste, eller om det er helt umuligt uden at skifte andre komponenter.
Bærbaren er en Amictech FreeNote 5200
http://www.amitech.dk/includes...

På forhånd tak

cornerrage
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-12-2005 18:22:38
Svar/Indlæg:
3532/303
Du skal nok igang med loddekolben for at få opgraderet gfx i sådan en fætter :)
Tror sgu ikke du skal sætte forventningerne for højt, måske kan du skifte cpu og få en der rent faktisk spare lidt batt, men du skal nok ikke sætte tankerne for højt. Det er bare ikke lavet som noget der minder om en gaming comp den der. Det får man ikke til en billig penge.
Rage



wabberen
 
Superbruger
Tilføjet:
14-12-2005 18:30:27
Svar/Indlæg:
39/19
Ok det må jeg jo meddele videre. Det sku være en gave til sønnen, men de var så "dumme" ikke at spørge en der viste noget om det først, men købte der første og bedste tilbud

Nå men tak for svaret



PBM
 
Superbruger
Tilføjet:
14-12-2005 19:12:18
Svar/Indlæg:
309/23
Hvor lang tid har han haft den? For hvis han stadig kan returnere den, er det nok det billigste, i stedet for at begynde at rode med opgradering af gfx. Jeg tror heller ikke det kan lykkes når den er med integrated gfx.

Ellers tror jeg stadig det er bedre/billigere at sælge den, miste lidt penge og så købe en anden...

Mvh



beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-12-2005 19:31:36
Svar/Indlæg:
3943/44
Hvordan er den købt - man har jo lidt forskellige rettigheder alt efter hvordan den er købt, men man skulle nok have en chance for at retunere den.

Den stod til 9000 på amitech's hjemmeside - det kan man få langt bedre bærbare for!