Jeg har endelig fået installeret hele mit nye system og deriblandt er der et Gainward 7800gt (og abit kn8 ellers som i profil). Da jeg første gang starter maskinen, starter den som den burde og jeg er glad, men jeg lagde så mærke til at der manglede nogle enkelte bogstaver hist og her når den mens den fandt sata controllere med mere. Da den så kommer ind i bios er der fyldt med sorte firkanter på skærmen og de bliver ved med at være der ind i starten af windows install hvor den kopierer filer fra cd til disk. Da den så genstarter og starter igen for at starte den egentlige installetion af windows er de sorte firkanter der igen, men inde i selve installationen er firkanterne skiftet ud med lyserøde streger over det hele. Jeg prøvede at installere windows færdigt for at se om drivere ville hjælpe på problemet, men det gjorde det jo desværre ikke.
Mit spørgsmål er så: Nogen der kender til problemet og ved om det kan løses på andre måder end rma? Eller er der måske nogen som har nogle kreative forslag til at løse det?
Tænker lidt på om strøm kan have noget at sige. Men hvis der ikke er strøm nok så burde det vel slet ikke boote vel? Og ja, jeg har sat strøm til begge molex stikkene i koverteren til gfx strømmen.
Tror liiige du skal prøve kortet i et andet bundkort inde du sender det afsted. Kan jo være noget andet..man ved aldrig :i Og så hellere være på den sikre side.