Det kommer jo helt an på dit budget. I den mere fancy ende er Antec P180 Performance kendt for virkelig gode anmeldelser da det er både relativt støjfrit (3-lags sider, 120mm blæsere, silikone-mounts på harddiske) og har et meget godt airflow (designet med dette for øje). Det kan fås til omrking en tusse, men så får du også et nydeligt og funktionelt kabinet der absolut ikke er overfance med roterende blå julelys og hvad ved jeg.
Eneste ulempe ved P180 som jeg kender til er at der ikke er specielt god plads til vandkøling hvis du skal have det på et tidspunkt.
Har du allerede et vandkølingssæt eller planlægger du at anskaffe et, så skulle du overveje at kigge på Gigabytes Aurora. Det er et fullsize kabinet med godt stille airflow og 3 * 120mm blæsere installeret. Det specielle ved dette kabinet er at der på bagsiden befinder sig to 120mm blæsere lige over hinanden der giver herlig mulighed for at installere en dual-fan radiator. Kabinettet "mangler" silikone-mounts til HD og siderne i flere lag samt opbygninge i forhold til airflow når man sammenligner med P180, men det er af ganske ringe betydning hvis du skal vandkøle. Aurora koster et par 200 mere end P180, men det er også en ordentlig klods :) Aurora er også en smule mere fancy med diode-blæsere og et 3d logo (begge dele ville jeg personligt modde fra, men det er jo smag og behag).
Taler vi low-end kabintter, så er der masser at vælge imellem. SHG sælger nogle udmærkede (DeZen) der ligner et tilpasset Centurion-kabinet med en tilpasset NorthQ strømforsyning. Low noise og meget for pengene.