Tja. jeg er ikke tilfreds med mit overclock (2400+ mobile) til 2200MHz. Så jeg vil håbe der var nogle der ville være venlige at tage billeder af deres bios indstillinger på samme bundkort eller et lignende. for ligemeget hvad jeg går vil den ikke over 2200MHz. ligemeget om det er høj FSB/lav multiplier eller omvendt. Steppingen kan ses her:
Jeg har prøvet med 2V på CPU. og med MEGET roden fik jeg den op på 2500MHz. men den var langt fra stabil. Går jeg op på 2250MHz på stopper musen til tider med at virke. samt lyden forsvinder.
#8 De har intet med det at gøre. alle kører fint på 200MHz. men smider jeg mine multipliers op så fejler maskinen stadig. selvom jeg ikke piller ved ram.
For jeg havde da min XP-M oppe på 2400mhz ved 1,7v eller lign.. Hvor stabil den var ved jeg dog ikke, da den PSU der trak den ikke rigtig kunne klare mosten :P
#10 Det ville være underligt. for jeg havde samme problem med min 2500+ (ikke mobile). og den har været oppe på 2450MHz. men den ville heller ikke på over 200MHz i min PC.
Jeg har haft den oppe på 255MHz FSB 1:1 med ballistix ram. og der kørte den fint. dog med en lav multiplier. da den går kold ved over 2200MHz ligemeget hvor mange V jeg giver den..