Grafik fejl efter dualview til TV

Grafikkort d.  20. december. 2005, skrevet af pcb
Vist: 490 gange.

pcb

Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2005 15:08:46
Svar/Indlæg:
93/22
Jeg har i et stykke tid eksperimenteret med at trække et kabel fra PC til TV for at se film fra dvd og Sputnik mv.

Jeg har heller ikke nogen problemer med at se det på TV men jeg har det problem at når jeg har ændret PC'en til at bruge dualveiw og efterfølgende vil spille fx. WOW, så får jeg hver gang en eller anden grafikfejl der gør at jeg må fjerne Stikket til TV og genindstallere gfx driverne :(

Fejlene er ofte at jeg kan spille et stykke tid indtil det fryser helt eller delvist. Når jeg så genstarter og prøver igen får jeg ofte nogle helt vilde grafikfejl lige så snart jeg kommer ind i spillet.

Ofte har den forårsaget fejl så jeg efterfølgende er nødt til at køre en scandisk hvor den også reparerer forskellige filer :(

Min spand er en Abit KW7 bundkort med Athlon 2800+ og et PoV FX5500 256MB.

Jeg har prøvet et par forskellige Nvidia drivere uden at det gør nogen forskel.

Please hjælp mig - for jeg fatter hat af hvad der kan være galt her...

CerB

Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2005 15:12:44
Svar/Indlæg:
392/18
tro ikke at du både kan se tv og game med dual view på, det kræver for mange kræfter af dit grafikkort

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2005 15:19:51
Svar/Indlæg:
6052/189
#0:

Sker det også hvis du bare spiller WoW normalt uden at have brugt dualview ?

For hvis ja, så er det nok et varmeproblem.

pcb

Elitebruger
Tilføjet:
23-12-2005 12:27:22
Svar/Indlæg:
93/22
Det sker KUN når jeg har haft dualwiev på og efterfølgende vil spille WOW. Jeg har prøvet a pille ledningen til fjernsynet af og genstarte for at fjerne dualview uden at det gjorde en forskel.

Men jeg har faktisk overvejet om det kunne være varme.

pcb

Elitebruger
Tilføjet:
26-12-2005 23:16:34
Svar/Indlæg:
93/22
Hmmm.... det er ikke varme. Jeg har mærket efter på kortet efter at det fejler og det er kun lunkent - slet ikke i nærheden af varmt.

Jeg er åben for flere gode forslag til fejlmuligheder :)