Den sidste RMA jeg havde med databutikken drejede sig om endnu et dødt r9800pro kort, jeg skriver i rma oprettelsen, taler med dem i telefonen og vedlægger sågar en seddel med info hvorpå der står at jeg i tilfælde af at jeg skal modtage en anden vare, gerne vil have et x800xl, og skriver hvilke 2 modeller de fører som jeg er interesseret i (og ja betale merpris).
Efter 3-4 uger modtager jeg så et x700 non pro - som de oven i købet krediterer til 17xxkr (som var det r9800pro kortet havde kostet i sin tid) selvom det kun koster 1100kr på deres hp (svenske) - dvs. de formår at ignorere telefon, rma oprettelse og vedlagt seddel, og forhøjer værdien på et gfx kort.
Jeg prøver at ringe og brokke mig, men det er umuligt at komme igennem til dem igennem 6 dage, hvorefter jeg så opretter en ny rma sag, og via mail korespondance får aftalt at jeg tilbage sender x700 kortet på min beregning (140kr hej) og modtager så et x800gto (som i mellemtiden er kommet på markedet) isteddet.
enden er god, men jeg må sige at der i sådan en grad er tale om forsømmelighed fra deres side af når de kan ignorere kundens ønske selvom det er skrevet i oprettelsen, på en seddel og aftalt i telefonen.