HVis du ikke vil bruge super mange penge på en PSU, og den kun skal trække dit nuværende hardware, tror jeg sagtens du kan nøjes med én PSU fra eks. NorthQ på min 400W.
Det vil jeg mene du kan. Køb den over nettet, så har du jo 14 dages returret, hvis det ikke skulle være noget alligevel. Man skal ikke undervurdere PSUéns betydning, men man behøver sku heller ikke gå helt amok, med mindre man skal køre etc. SLI
Jeg har haft en Chill 400W før som var udemærket, nu har jeg købt en Tagan Easycon fordi jeg hørte så meget godt om den, og jeg ville ikke bytte den Tagan for noget som helst. For det første siger den INTET heller ikke selvom jeg clocker min cpu fra 2 ghz til 2,6 ghz ( og her taler vi om en sokkel 754 cpu som bruger 89W ved standard 2Ghz ) .
Lydniveauet er så lavt selv under hårdt pres at den ikke siger mere end end 12 dBa Papst blæser.
Spændingerne ligger altid perfekt, og så er alle stik guldbelagte, de er afskærmede og du tilslutter selv de stik du lige har brug for. Alene synet af de medfølgende kabler får mundvandet til at løbe, det er virkelig kram. Stikket til GFX er f.eks samme tykkelse som et normalt strømkabel til en skærm eller computeren.