Hvis du ikke går så meget op i hvorvidt det er helt lovligt, så er der også muligheden at købe ECA stacks, som består af Ephedrin, Coffein og Aspirin. Det virker ENDNU bedre.. Denne lidt sjove kombination er også blevet forbudt herhjemme pga. ephedrinen, men netop de tre ting tilsammen har en fin synergistisk effekt - Du kunne fremprovokere det samme ved at tage en halv (kun en halv) aspirin sammen med dine thermaer, hvis dem du har allerede indeholder både E og C.
Kroppen er en ret fantastisk maskine og har en remarkabel evne til at tilvænne sig til bestemte rutiner, derfor kunne det måske være smart at bruge therma i en måned, så ECA i en måned, så therma osv.. Jeg er ret overbevist om at du ville kunne smelte endnu mere flæsk med den formel.
Og ja, det lyder til det går ret godt for dig ;)
Jeg skal også lige nævne at såfremt du ønsker at bibeholde maksimal mængde muskelmasse mens du river bacon af hofterne, så kunne glutamin være en rigtig god ide (5 gram sammen med dit kreatin, 1 time før og umiddelbart efter træning - jeg blander det bare i min shake)
(Det skal lige nævnes at jeg træner af helt andre årsager, jeg er styrkeløfter - dermed ikke sagt JEG ikke kunne trænge til en lavere fedt%, hvem fa'en kunne ikke det, høhø)
/Oboke