Lige er surt opstød...
60 kr er lige præcis den pris jeg synes en film er værd. At man så skal bruge en ½-5 timer på at hente den ville være helt i orden med mig. Hvis man så endda kunne slippe for alt det extra lort der altid er på en dvd nu om dage ville det være skønt - alle skuespillere og alle medvirkende skamroser alligevel bare den pågældende film.
Dertil kommer 2.75 kr for en god dvd-skive som man så kan smide i sin printer og få lækkert label på = i alt 63 kr for en aktuel titel = perfelt. Super idé som jeg ville støtte op hvis muligheden var der. Som det er nu køber jeg årligt = 0 nul. Til 60 kr. ville det nok være årligt = 10 film.
"jamen, så får jeg ikke cover med"; nej tudefrans, men så lav det dog selv, der er utallige steder hvor man kan hente covers, hvis man absolut vil have filmen i en kassette som fylder i stedet for en mappe eller ligende.
"de film jeg køber koster kun 100 kr" - jamen lækkert for dig, men så kan man jo ligeså godt se på på tv3, hvis man kan vente så længe på at se filmen alligevel.
Og jo, kvalitet ville/kunne være lige så god som en org. film, uden diskussion.
Med hensyn til skuespilleres/kunstneres løn, hvorfor er det så egentlig også at de skal have millioner i løn og ikke bare 2-500.000 som alle andre (altså med hensyn til at en ny film absolut skal koste 249 i kvickly)!? ?:(