Jeg har fået et logitech G15 tastatur i julegave, men det er et engelsk tastatur. Er der en der kan fortælle mig om jeg kan få det til at virke som et alm. dansk tatatur, så den skriver æ,ø,å.
Har også et G15, køber det dog igen når det kommet med danske taster- Eneste irritationsmoment for mig er at man mangler backslash/større end/mindre end tasten, da US kun har 104 taster :)
Husk på at det ikke kun er æ, ø, å der mangler. Hvis du kan huske hvor alle tegnene ligger (dvs. at du har spillet meget af det gamle cs :p) er det ikke noget problem. Men alt ligger jo anderledes bortset fra det almindelige qwerty.
Det er noget vrøvl at sige at æ,ø,å mangler, der er kun skriften på tasterne der ikke passer - Sætter man tastatur layout i sit styresystem til DK er der jo ingen ko på isen er æ,ø,å der jo :) :00
har også G15 med UK layout og det er som #9 siger noget vrøvl at det er helt helt galt... nogle få taster sidder anderledes (2-3 stykker).. ellers er det kun skriften på tasterne der er anderledes.. ;)